Ce am mai facut in ultima perioada

Buna tuturor !

Astazi vreau sa va povestesc ce am mai facut in ultima saptamana.

Sunt extrem de fericita si vreau sa impartasesc asta cu voi.
In urma cu cateva saptamani, cei de la Nyx Cosmetics au organizat un giveaway pe Instagram, in care au pus la bataie abonamente duble la finala Nyx FaceAwards Romania 2018.
Am zis sa imi incerc si eu norocul, asa ca m-am inscris. 

Dupa ceva timp, am intrat pe contul meu de Instagram si am vazut ca am fost aleasa castigatoare, alaturi de alte fete.
A fost ca un vis frumos !

Mirecuri pe 27 iunie, a avut loc party-ul Nyx Face Awards.

Mi-am intalnit toti idolii, am avut parte de multe surprize frumoase, m-am distrat pe cinste si am avut ocazia sa cunosc persoane minunate. 

Castigatoarea marelui premiu a fost Alexandra Ion, care a meritat din plin acest premiu. 

S-au petrecut lucruri extrem de interesante acolo. 
Aceasta este cea mai frumoasa experienta pe care am trait-o in ultimii ani si simt ca este cumva un pas inainte in ceea ce mi-am propus sa realizez.



  • Am postat si eu mai multe pe contul meu de Instagram. Imi puteti da Follow pentru a vedea cea noutati mai postez : ceausescu.nicoleta 



 Acestea sunt produsele pe care le-am primit in cadrul evenimentului.


Ma bucur ca pot sa impartasesc cu voi aceste minunate trairi si sper sa am ocazia sa mai particip la astfel de evenimente.

Pe data viitoare !! Si nu uitati, daca va plac postarile mele, dati un share sa vada cat mai multa lume.
 Multumesc !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De unde imi achizitionez gene false?

Inceputul acestei activitati online