Inceputul acestei activitati online

Buna ! 

Dupa cum puteti observa, numele meu este Ceausescu Nicoleta. 
Am 21 de ani si sunt make-up artist de circa 3 ani. 

Fiind pasionata de tot ce tine de arta, make up si beauty, am ales sa imi creez acest mic portal online, prin care sa impartasesc cu voi anumite experiente ale mele legate de beauty si make-up.

Saptamanal voi posta cate un articol prin care imi exprim opinia despre un anumit produs pe care l-am testat de-a lungul timpului.

Fiind la inceput de drum imi permit sa scuz lipsa de profesionalism :)

Poate, cu timpul voi avea suficient curaj sa imi deschid si un canal de YouTube. 


Voi incepe chiar astazi, prezentarea produselor pe care le-am testat.

                                                      Rujurile Sleek Matte-me





Am 8 nuante din aceasta gama (insa va prezint doar 6 din ele).

Sunt rujuri matte. Au o textura destul de fina , nu incarca buzele si rezista foarte mult timp.

Ce nu imi place la ele este faptul ca dupa un timp incep sa se sfarmiteze pe alocuri.
Cei de la Sleek au o gama larga de nuante la aceste rujuri.
Este a 3-a oara cand recumpar aceste nuante. 
Cele in format mini sunt dintr-un set cu 4 nuante.
Le gasiti pe toate pe www.makeupshop.ro  

Mi se par potrivite pentru orice anotimp si moment al zilei, deoarece nuantele sunt diversificat si rezista foarte bine. 

Raportul calitate pret este excelent.

Cam atat pentru azi, ne vedem vinerea viitoare cu noi produse.
Spre ca va sunt de folos! 
Daca va place nu uitati sa distribuiti postarea! See you ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce am mai facut in ultima perioada

De unde imi achizitionez gene false?