De unde imi achizitionez gene false?

Buna tuturor !!

Vinerea trecuta nu am avut timpul necesar pentru a posta un nou articol. Insa astăzi am revenit cu forte proaspete, asa ca ma apuc de treaba.

Vreau sa va vorbesc despre un site dedicat în totalitate GENELORRR False. 

Este vorba de Magazinul de Gene.

Aici găsiți toate tipurile de gene false posibile la niște preturi excelente.
De când am descoperit Magazinul de Gene, îmi refac stocurile doar de aici.

Îmi place ca au o gama larga de gene, atât artificiale cat și naturale. 
Preturile încep de la 15 lei dacă nu ma înșel și cresc în funcție de calitatea genelor.

Ii găsiți și pe Facebook, sub aceeași denumire. Daca vreți sa plasați o comanda și nu știți prea multe despre gene false , reprezentații lor va ajuta și va răspund la toate întrebările.

Profesioniștii au o reducere pe baza diplomei acreditate din domeniile make-up/ cosmetica.

Va las aici link-uri către paginile lor : https://www.facebook.com/magazinuldegene.ro/
                   
                                                             https://magazinuldegene.ro/wp/
                                                        
Pe lângă gene, mai găsiți și adezivi speciali și kit-uri cu gene și adeziv.
Plus, foarte des au niste super promotii la anumite catregorii de gene, ceea ce este minunat.

Livrarea m-a fascinat. Plasez astăzi comanda, de exemplu, nu contează ora, și mâine am coletul la ușa. Ceea ce pentru mine e perfect. 

Sper ca aceasta postare sa va fie de folos și nu ezitați sa aruncați o privire pe pagina lor. 

See you!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce am mai facut in ultima perioada

Inceputul acestei activitati online