Pigmentii Inglot

Hello!!

Asa cum am promis, am revenit cu o postare noua pe blog :D
 Dupa cum puteti observa inca din titlu, este vorba de pigmentii de la Inglot.

Asa cum si mie mi-au fost de folos anumite postari despre ei, m-am gandit sa vin cu o mana de ajutor pentru cei ce isi doresc sa achizitioneze acesti pigmenti.

In prima faza nu am fost foarte sigura ca vreau sa investesc in acesti pigmenti, deoarece aveam impresia ca toti pigmentii de pe piata au acelasi efect si aceleasi caracteristici.
Dar nu, nu este chiar asa.

Eu am inceput sa folosesc pigmenti de la Glazel ( despre care o sa fac o alta postare), mai apoi am tot auzit despre pigmentii Inglot. La cat de mult au fost laudati si tot asa, am fost convinsa ca e doar o chestie de marketing.

Intr-un final am reusit sa imi achizitionez 3 ca sa ma conving singura de calitatea lor.
Am ramas wow. Sunt superbi si pot spune ca schimba total aspectul unui machiaj. 
Exista mai multe tipuri de pigmenti la Inglot. Eu am ales AMC Pure Pigment in 3 nuante diferite. 

Costa in jur de 60 de lei bucata dar isi merita fiecare banut.
Va las mai jos cateva poze si un link catre ei.
Daca doriti sa vedeti mai multe machiaje realizate de mine puteti accesa https://www.facebook.com/nikyceausescumakeup/ 
  •   Imi puteti lasa in comentarii sugestii de noi postari pe blog. 




  1. AMC Pure Pigment- 14
  2. AMC Pure Pigment- 115
  3. AMC Pure Pigment-120

Sper ca asceasta postare sa va fie de folos si poate va inspira in crearea unor look-uri asemanatoare.
you ! See 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce am mai facut in ultima perioada

De unde imi achizitionez gene false?

Inceputul acestei activitati online