Review produse Nyx

Buna tuturor și bine ați revenit pe blog !! 

Astăzi vreau sa va împărtășesc impresiile mele despre câteva produse Nyx Professional. Majoritatea sunt produse pentru buze.

Înainte de asta as vrea sa va anunț ca tocmai am postat primul meu tutorial de machiaj pe canalul meu de Youtube :Tutorial machiaj de zi
Daca va place, nu uitați sa va abonați pentru a fi la curent cu ce mai postez ! 

De ceva timp voiam sa achiziționez mai multe produse de la Nyx , și cu ocazia evenimentului Nyx FaceAwards am ajuns sa mai fac cumpărături. 
Unele produse sunt primite la eveniment, altele sunt cumpărate din Nyx Park Lake Bucuresti.

 Acestea sunt câteva produse, pe care am și apucat sa le testez. 


  • O sa încep cu Iluminatorul Born To Glow.

Eu pe acesta îl folosesc înainte de fondul de ten, atunci când vreau ca machiajul meu sa arate Glow. Il puteți vedea și în video-ul de pe Youtube.
Este foarte ușor de aplicat, iar în momentul când îl întinzi, nu își pierde strălucirea și nici nu dispare de pe ten.
L-am achiziționat într-o varianta mai mica deoarece am vrut sa ma asigur ca este potrivit pentru mine, dar cu siguranță îl voi achiziționa și în varianta full.
Nyx Butter Gloss. Acesta este un gloss cu o putere mare de acoperire. Nu va pot spune ce miros fantastic de ciocolata are. Eu îl combin cu un creion de buze tot de la Nyx, pentru o rezistenta mai mare și un aspect ceva mai finisat.
Smit cu toții ca gloss-urile nu rezista la fel de mult ca un ruj matt, de exemplu. 
Lasa un aspect de buze mari și foarte hidratate. Il folosesc de obicei când vreau un machiaj ceva mai natural, de zi, pentru ca mi se pare cel mai potrivit.

  • Nyx Lingerie Shimmer Chatoyant. Este tot un fel de golss dar cu particule satinate. Are o acoperire medie. Il folosesc peste alte rujuri, deoarece mi se pare mie ca asa îl pot pune într-adevăr în evidenta. Este destul de rezistent, și ce îmi place cel mai tare este ca nu se transfera pe dinți. ( asta pățesc de obicei cu aceste gloss-uri). Are un miros plăcut.
  • Nyx Lingerie Glitter Paillettes. Dupa cum vedeți și din denumire, acesta conține glitter. Nu va imaginați ca arata ca un borcănel de glitter, însa efectul este unul superb. Il folosesc în machiajele de seara, mai ales atunci când vreau ca buzele mele sa iasă în evidenta. Aplic un strat de ruj, apoi îl aplic și pe el. Este minunat. Singurele dezavantaje la gloss-uri sunt ca se transfera și trebuie reaplicate la un interval destul de scurt de timp, pentru a nu-și pierde strălucirea.
  •  Nyx Lingerie Gloss. Nu este la fel de intens ca Butter Gloss, însa este perfect atunci când vrei sa ai senzația de buze "pline" dar fără aspect încărcat și fără sa sară atât de tare în evidenta. ușor de aplicat, miros plăcut. 
  • Nyx  Duo Chromatic. Acesta este piesa de rezistenta. Poate fi aplicat atât peste alt ruj, cat și singur. Efectul este același. WOW. Este un

  • fel de ruj cameleon, este auriu cu subton roz. Este pur și simplu minunat. Acoperirea este mare și rezultatul pe măsură. O sa îl vedeți în curând într-un nou clip. Stay tuned & Subscribe.  
  • Nyx Lingerie. Dupa parerea mea nu este un ruj nici mat, nici normal. Cel puțin pe buzele mele se simte extrem de catifelat și nu le usucă asa cum o fac alte rujuri. Este un nude ceva mai închis, exact asa cum îmi place mie. Il ador. Se aplica foarte ușor și nu trebuie "reîmprospătat" din ora în ora, deoarece are o rezistenta super buna. 
  •  Iar ultimul produs este Creionul de buze Nyx Lip Liner. Il am (evident) într-o nuanța calda de maro, este foarte cremos, chiar dacă la prima vedere pare destul de rigid. Il puteți vedea, de asemenea, în noul meu clip. Il aplic în general pe toată suprafața buzelor pentru a prelungii rezistenta rujurilor/gloss-urilor. 
Pe toate le găsiți fie în magazinele fizice Nyx din Bucuresti, fie pe www.makeupshop.ro 

Acesta a fost articolul de astăzi. Ne revedem săptămâna viitoare, atât aici cat și pe Youtube. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce am mai facut in ultima perioada

De unde imi achizitionez gene false?

Inceputul acestei activitati online